« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji

2. Stwierdzenie quorum radnych

5. Reorganizacja sieci transportu publicznego na terenie Gminy Tarnowo Podgórne.

6. Podjęcie uchwał w sprawie:

c) określania szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania terminu spłaty oraz rozłożenia na raty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadających Gminie Tarnowo Podgórne i jej jednostkom organizacyjnym, warunki dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz wskazania organu uprawnionego do udzielania tych ulg – projekt 3

af) zmiany uchwały NR LXXV/1292/2023 Rady Gminy Tarnowo Podgórne z dnia 21 listopada 2023 r. w sprawie przyznania dotacji Parafii pw. Wszystkich Świętych w Tarnowie Podgórnym na realizację projektu „Prace remontowe w XV-wiecznym kościele parafialnym pw. Wszystkich Świętych w Tarnowie Podgórnym” z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków – Polski Ład - projekt 30

7. Przedstawienie projektu budżetu na 2025 rok

8. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Tarnowo Podgórne w roku szkolnym 2024/2025

9. Informacja Przewodniczącej Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym

10. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Tarnowo Podgórne

11. Interpelacje i zapytania radnych

12. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzedniej sesji

13. Wolne głosy, wnioski i informacje

14. Zakończenie obrad

« Powrót do strony głównej