Porządek obrad
2.
Stwierdzenie quorum radnych
3.
Przyjęcie porządku obrad
4.
Przyjęcie protokołów z sesji: 29.07.2025 i 12.08.2025
5.
Podjęcie uchwał w sprawie:
a)
zmiany uchwały budżetowej na 2025 rok – projekt 1
b)
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Tarnowo Podgórne – projekt 2
c)
przystąpienia do opracowania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki nr 684 w Chybach – projekt 3
d)
przystąpienia do opracowania zmiany Uchwały Rady Gminy Tarnowo Podgórne Nr XV/166/2011 z dnia 23 sierpnia 2011 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów aktywizacji gospodarczej w Jankowicach dla działek nr 275/3, 275/5, 274/1 – gmina Tarnowo Podgórne – projekt 4
e)
udzielenia pomocy finansowej dla Gminy Otmuchów z przeznaczeniem na zakup sprzętu niezbędnego do usuwania skutków powodzi – projekt 5
f)
rozpatrzenia petycji dotyczącej zachowania terenu zielonego przy ulicy Sekwojowej w Chybach – projekt 6
g)
przyjęcia stanowiska w sprawie zawiadomienia Wojewody Wielkopolskiego z dnia 30 lipca 2025 roku w sprawie zakazu łączenia funkcji przez Radnego
6.
Sprawozdanie z realizacji wydatków, które nie wygasają
7.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym
8.
Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Tarnowo Podgórne
9.
Interpelacje i zapytania radnych
10.
Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzedniej sesji
11.
Wolne głosy, wnioski i informacje