« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji

2. Stwierdzenie quorum radnych

4. Rozpatrzenie raportu o stanie Gminy:

a) zapoznanie się z raportem o stanie Gminy

b) debata

5. Rozpatrzenie wykonania budżetu Gminy Tarnowo Podgórne za rok 2023:

a) zapoznanie się ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Tarnowo Podgórne za 2023 rok

b) zapoznanie się ze sprawozdaniem finansowym Gminy Tarnowo Podgórne

c) zapoznanie się z informacją o stanie mienia Gminy Tarnowo Podgórne

d) zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Tarnowo Podgórne za 2023 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego i objaśnieniami

e) zapoznanie się z opinią Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Tarnowo Podgórne o wykonaniu budżetu za rok 2023

f) zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Tarnowo Podgórne w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Tarnowo Podgórne z tytułu wykonania budżetu za rok 2023

g) przedstawienie opinii Komisji Stałych Rady Gminy Tarnowo Podgórne

h) wystąpienie Wójta Gminy Tarnowo Podgórne

i) dyskusja nad zagadnieniami zawartymi w pkt 5 od lit. a) do h)

6. Podjęcie uchwały w sprawie:

7. Interpelacje i zapytania radnych

8. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzedniej sesji

9. Wolne głosy, wnioski i informacje

10. Zakończenie obrad

« Powrót do strony głównej