« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji

2. Stwierdzenie quorum radnych

3. Przyjęcie porządku obrad

4. Rozpatrzenie raportu o stanie Gminy:

a) zapoznanie się z raportem o stanie Gminy

b) debata

5. Rozpatrzenie wykonania budżetu Gminy Tarnowo Podgórne za rok 2024:

a) zapoznanie się ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Tarnowo Podgórne za 2024 rok wraz z informacją o stanie mienia Gminy Tarnowo Podgórne oraz wykonaniem planów finansowych instytucji kultury

c) zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Tarnowo Podgórne za 2024 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego i objaśnieniami

d) zapoznanie się z opinią Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Tarnowo Podgórne o wykonaniu budżetu za rok 2024

e) ) zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Tarnowo Podgórne w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Tarnowo Podgórne z tytułu wykonania budżetu za rok 2024

f) przedstawienie opinii Komisji Stałych Rady Gminy Tarnowo Podgórne

g) wystąpienie Wójta Gminy Tarnowo Podgórne

h) dyskusja nad zagadnieniami zawartymi w pkt 5 od lit. a) do g)

6. Interpelacje i zapytania radnych

7. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzedniej sesji

8. Wolne głosy, wnioski i informacje

9. Zakończenie obrad

« Powrót do strony głównej